Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Kupię
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Rusza program lojalnościowy winiarni Superiore

Superiore - winiarnia połączona ze sklepem winiarskim - uruchomiła program lojalnościowy dla swoich stałych klientów. Każdy, kto zakupi trunki w kwocie do 150 złotych otrzyma rabat w wysokości 5%. Nabycie win powyżej 150 złotych honorowane będzie 10% upustem. Wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego otrzymywać będą również newsletter Superiore z najnowszymi informacjami z życia winiarni.

Niedawno uruchomiony program lojalnościowy jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie Polaków kulturą winiarską. Zaproponowane rozwiązanie ma zachęcić wszystkich amatorów tego trunku do próbowania niespotykanych dotąd na polskim rynku win z najwyżej półki.

"Oferta Superiore to wyjątkowe wina nawet dla najbardziej wymagających koneserów tego trunku. Nasz program lojalnościowy kierujemy więc do wszystkich, którzy cenią sobie dobrą markę. Nowe rozwiązanie pozwoli klientom zaoszczędzić pieniądze, a jednocześnie zachęci do częstszego odwiedzania naszej winiarni" - mówi Krzysztof Celmer z winiarni Superiore.

Winiarnia Superiore oferuje blisko 150 najlepszych jakościowo win, pochodzących głównie z własnego importu i nieznanych szerzej na polskim rynku. W ofercie lokalu znajdują się również dwa wyjątkowe trunki nagrodzone medalami podczas targów ENOEXPO. Wyróżnione wina to toskańskie Torgentile 2004 oraz austriacki Resling Urgestein 2009.




Tagi:

Najnowsze:
Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim
Rynek usług cateringowych dynamicznie rośnie
Sfinks Polska przejmie sieć pizzerii
Jakie świąteczne przysmaki jadają Chorwaci?
Wyrok w sprawie karmienia piersią w restauracji
Jak reklamowały się browary w trzecim kwartale
Sfinks negocjuje przejęcie sieci pizzerii
Znamy zwycięzców krajowych Mistrzostw Młodych Kucharzy
Ile zarobił Sfinks Polska w trzech kwartałach?
Praca w nadgodzinach - kto ma zbierać dowody?
Nowa sieć kawiarni wchodzi na polski rynek
Martini Polska nowym Członkiem ZP PRW
PSPD: Browary kraftowe zwiększą udział w rynku
Jak reklamują się browary?
Jakie wyniki zanotował AmRest?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?
 
Starsze aktualności:
McDonalds: tymczasowa restauracja
Drive - Thru Starbucks, czyli kawa dla zmotoryzowanych
Preferencje piwoszy
McDonalds zamyka restauracje
Hamburger z robalem
Niebieskie menu w Warszawie
Zamów pizzę przez iPhone`a
Niemcy drugą potęgą kulinarną w Europie
Czytelnicy Warsaw Insider ocenili stolicę
Wielki Finał Independent Flair League już w sobotę
Amrest wprowadza karty podarunkowe typu pre-paid
Nielegalna działalność byłego prezesa AmRest
Więcej lokali KFC i Pizza Hut
Kuchnia Polska na francuskich salonach
Degustacja wina w Czechach
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Mex Polska sprzedał akcje za 10 mln
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną

Zgłoś problem z tą stroną »


ryba maślana
Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij