Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Kupię
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Rusza program lojalnościowy winiarni Superiore

Superiore - winiarnia połączona ze sklepem winiarskim - uruchomiła program lojalnościowy dla swoich stałych klientów. Każdy, kto zakupi trunki w kwocie do 150 złotych otrzyma rabat w wysokości 5%. Nabycie win powyżej 150 złotych honorowane będzie 10% upustem. Wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego otrzymywać będą również newsletter Superiore z najnowszymi informacjami z życia winiarni.

Niedawno uruchomiony program lojalnościowy jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie Polaków kulturą winiarską. Zaproponowane rozwiązanie ma zachęcić wszystkich amatorów tego trunku do próbowania niespotykanych dotąd na polskim rynku win z najwyżej półki.

"Oferta Superiore to wyjątkowe wina nawet dla najbardziej wymagających koneserów tego trunku. Nasz program lojalnościowy kierujemy więc do wszystkich, którzy cenią sobie dobrą markę. Nowe rozwiązanie pozwoli klientom zaoszczędzić pieniądze, a jednocześnie zachęci do częstszego odwiedzania naszej winiarni" - mówi Krzysztof Celmer z winiarni Superiore.

Winiarnia Superiore oferuje blisko 150 najlepszych jakościowo win, pochodzących głównie z własnego importu i nieznanych szerzej na polskim rynku. W ofercie lokalu znajdują się również dwa wyjątkowe trunki nagrodzone medalami podczas targów ENOEXPO. Wyróżnione wina to toskańskie Torgentile 2004 oraz austriacki Resling Urgestein 2009.




Tagi:

Najnowsze:
Jakie przychody osiąga AmRest?
Krajowa Administracja Skarbowa zapowiada walkę z szarą strefą m.in. w gastronomii
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wydawaniem paragonów kelnerskich
Włoski sąd o użyciu mrożonek w restauracjach
Restauracje dostaną pieniądze za rezygnację z przyjmowania gotówki
Pierwsze food trucki przyjechały pod Tatry
Mc Donalds wprowadza nową opcję dla klientów
Pożar karczmy w Małopolsce
Ile płacą w Polsce piwowarzy tytułem akcyzy?
McDonalds przestanie być sponsorem Igrzysk Olimpijskich
Gault&Millau wybrał najlepszych szefów kuchni w centralnej Polsce
Sfinks Polska planuje nowy program motywacyjny
KFC zmienia model działania lokali
Klienci restauracji nie rozpoznają paragonów?
AmRest wchodzi na rynek francuski
Sieć fast food wchodzi na polski rynek
Wenecja walczy z jedzeniem na wynos
Food trucki zagoszczą pod Tatrami
Firmy cateringowe w okresie świątecznym zarabiają coraz więcej
Sfinks Polska ujawnia nową strategię
 
Starsze aktualności:
Verismo: Starbucks będzie sprzedawać ekspresy
Polacy jedzą frytki, bo nie mają pieniędzy
Włosi nadal uwielbiają pizzę
Bestsellery deserowe
Kolekcja Kibica w restauracjach Sphinx
AmRest: 100 nowych restauracji
Niemiecka branża hotelarska: brak rąk do pracy
Euro 2012 - Adam Gessler zagląda do kuchni
Sopot: Weronika Marczuk otwiera restaurację
Targi turystyczne Na Styku Kultur już dziś!
Zawód recepcjonisty przejdzie do lamusa?
Zdradzamy tajemnice najszczęśliwszych Polaków
Restauracja parodiuje reklamę z Beckhamem
Coffeeheaven kawiarnią roku
Kolekcja Kibica w restauracjach Sphinx
Polskie Jadło zmienia strategię
Na czym zarabiają pizzerie...
Mróz psuje smak piwa
Głodny i zapracowany? Odwiedź restaurację online
Do restauracji w samych majtkach...

Zgłoś problem z tą stroną »


ryba maślana
Jakie przychody osiąga AmRest?
Krajowa Administracja Skarbowa zapowiada walkę z szarą strefą m.in. w gastronomii
Ministerstwo Finansów ostrzega przed wydawaniem paragonów kelnerskich
Włoski sąd o użyciu mrożonek w restauracjach
Restauracje dostaną pieniądze za rezygnację z przyjmowania gotówki

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij