Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Kupię
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Rusza program lojalnościowy winiarni Superiore

Superiore - winiarnia połączona ze sklepem winiarskim - uruchomiła program lojalnościowy dla swoich stałych klientów. Każdy, kto zakupi trunki w kwocie do 150 złotych otrzyma rabat w wysokości 5%. Nabycie win powyżej 150 złotych honorowane będzie 10% upustem. Wszyscy uczestnicy programu lojalnościowego otrzymywać będą również newsletter Superiore z najnowszymi informacjami z życia winiarni.

Niedawno uruchomiony program lojalnościowy jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie Polaków kulturą winiarską. Zaproponowane rozwiązanie ma zachęcić wszystkich amatorów tego trunku do próbowania niespotykanych dotąd na polskim rynku win z najwyżej półki.

"Oferta Superiore to wyjątkowe wina nawet dla najbardziej wymagających koneserów tego trunku. Nasz program lojalnościowy kierujemy więc do wszystkich, którzy cenią sobie dobrą markę. Nowe rozwiązanie pozwoli klientom zaoszczędzić pieniądze, a jednocześnie zachęci do częstszego odwiedzania naszej winiarni" - mówi Krzysztof Celmer z winiarni Superiore.

Winiarnia Superiore oferuje blisko 150 najlepszych jakościowo win, pochodzących głównie z własnego importu i nieznanych szerzej na polskim rynku. W ofercie lokalu znajdują się również dwa wyjątkowe trunki nagrodzone medalami podczas targów ENOEXPO. Wyróżnione wina to toskańskie Torgentile 2004 oraz austriacki Resling Urgestein 2009.




Tagi:

Najnowsze:
Akcje sieci fast-foodowej tracą na wartości
W Warszawie otwarto nowy lokal gastronomiczny
Rozpoczynają się Światowe Dni Młodzieży
Piwowarstwo domowe zdobywa coraz większą popularność
Nicea odczuwa skutki zamachu
Kompania Piwowarska chce zacieśnić kontakt z restauratorami
Przedrostek Mc tylko dla McDonald`s
Bary fast food zapłacą wyższy podatek VAT?
Pracownicy warszawskiego lokalu strajkują
Znamy laureatów konkursu The World`s 50 Best Restaurants
Groźny incydent w sopockiej restauracji
Sphinx otworzył nową restaurację w Sopocie
Restaurator przyczynił się do śmierci klienta
Browary zmniejszają aktywność reklamową
Cydr zyskuje dużą popularność na polskim rynku
Expo Mazury gospodarzem`Mazury HoReCa festiwal smaków`
Burger King chce inwestować w Polsce
Sphinx otwiera lokal na wrocławskim dworcu
Przed nami 20. edycja Targów EuroGastro
Costa Coffee otwiera pierwszy lokal w Białymstoku
 
Starsze aktualności:
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną
Nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie
Nowy program lojalnościowy w kawiarniach coffeeheaven
Dziwny włamywacz
Wielka Brytania walczy z otyłością
Nie wszystkie lokale przejmują się zakazem palenia
Festiwal wina na Maderze
Restauracja na wodzie zaprasza na pokład
Dominium Pizza liczy zysk ze sprzedaży online
Hotele Scandic organizują konferencje w zgodzie z naturą
Gastronomia na obcasach
Kulinarny Puchar Polski na Gastro Trendy 2011
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Kolejny Małpi Biznes w Warszawie
Jedzenie online coraz popularniejsze
Kucharze dla dzieci w Afryce
Festiwal Oceanów w Lizbonie
Bary i restauracje nie są uczciwe wobec swoich klientów?

Zgłoś problem z tą stroną »


 Archiwum 2005 

ryba maślana
Akcje sieci fast-foodowej tracą na wartości
W Warszawie otwarto nowy lokal gastronomiczny
Rozpoczynają się Światowe Dni Młodzieży
Piwowarstwo domowe zdobywa coraz większą popularność
Nicea odczuwa skutki zamachu

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij