Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Polacy polubią grecką kuchnię?

Taką nadzieję mają właściciele sieci restauracji Panteon, którzy planują otworzenie w Polsce co najmniej kilku restauracji.

Nowotworzone lokale będą serwować dania kuchni greckiej w wydaniu fast food. Podstawą menu będzie gyros wieprzowy z ryżem frytkami i sosem tzatziki. Ceny dań będą wahały się od 9.90 zł za pitę z mięsem wieprzowym lub kurczakiem z cebulką pomidorami i sosem tzatziki do 16.90 zł za Suvlaki (szaszłyki z kurczaka lub wieprzowiny podawane z ryżem, frytkami i sosem tzatziki).

Pomysł na lokale oparte o kuchnie grecką powstał na bazie doświadczeń Tomasz a Tokarczyka, jednego z współwłaścicieli Panteonu, współpracującego z kucharzem, który przez 10 lat zdobywał doświadczenia kulinarne w Grecji.

Restauracje Panteon nie będą pierwszymi lokalami, otwieranymi przez Tomasza Tokarczyka. Prowadzi on ju restauracje Fajita w Arkadii. Lokal serwuje dania kuchni tex-mex, czyli potrawy z teksańskim lub meksykańskim rodowodem.

Szacuje się, że koszt otwarcia jednego lokalu marki Panteon w centrum handlowym będzie inwestycją rzędu 350 000 zł.





Tagi:

Najnowsze:
MSiT rozpoczyna program promujący polskie atrakcje turystyczne
Nowy konkurs na targach WorldHotel
Jak reklamują się browary?
Jakie wyniki zanotował AmRest?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?
Jakie wyniki osiągnął Sfinks Polska?
Piwowarstwo domowe zdobywa coraz większą popularność
Kompania Piwowarska chce zacieśnić kontakt z restauratorami
Przedrostek Mc tylko dla McDonald`s
Bary fast food zapłacą wyższy podatek VAT?
Pracownicy warszawskiego lokalu strajkują
Znamy laureatów konkursu The World`s 50 Best Restaurants
Groźny incydent w sopockiej restauracji
Sphinx otworzył nową restaurację w Sopocie
Restaurator przyczynił się do śmierci klienta
Browary zmniejszają aktywność reklamową
Cydr zyskuje dużą popularność na polskim rynku
Expo Mazury gospodarzem`Mazury HoReCa festiwal smaków`
Burger King chce inwestować w Polsce
Sphinx otwiera lokal na wrocławskim dworcu
 
Starsze aktualności:
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Mex Polska sprzedał akcje za 10 mln
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną
Nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie
Nowy program lojalnościowy w kawiarniach coffeeheaven
Dziwny włamywacz
Wielka Brytania walczy z otyłością
Nie wszystkie lokale przejmują się zakazem palenia
Festiwal wina na Maderze
Restauracja na wodzie zaprasza na pokład
Dominium Pizza liczy zysk ze sprzedaży online
Hotele Scandic organizują konferencje w zgodzie z naturą
Gastronomia na obcasach
Kulinarny Puchar Polski na Gastro Trendy 2011
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Kolejny Małpi Biznes w Warszawie
Jedzenie online coraz popularniejsze
Kucharze dla dzieci w Afryce

Zgłoś problem z tą stroną »


MSiT rozpoczyna program promujący polskie atrakcje turystyczne
Nowy konkurs na targach WorldHotel
Jak reklamują się browary?
Jakie wyniki zanotował AmRest?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij