Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Kupię
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Rzeczpospolita: Sphinx najmocniejszy w gastronomii

Sphinx zajął najwyższe miejsce spośród wszystkich firm z branży gastronomicznej w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii usługi. W klasyfikacji firm usługowych z różnych branż znalazł się na czwartym miejscu za portalem nasza-klasa.pl, Open Finance i Expanderem. Sphinx wyprzedził też inne polskie marki gastronomiczne w rankingu siły marki oraz w rankingu marek najczęściej wybieranych przez konsumentów. Klasyfikacja została przygotowana przez Rzeczpospolitą.

- Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości Polaków. Konsumenci lubią ją i chętnie korzystają z naszych usług. Ta pozytywna ocena jest dla nas bardzo ważna i utwierdza nas w przekonaniu, że obrana przez nas droga systematycznego podnoszenia jakości oraz uatrakcyjniania oferty jest właściwym kierunkiem, przynoszącym oczekiwane rezultaty. Tylko w ostatnich miesiącach otrzymaliśmy bowiem już dwa inne wyróżnienia konsumenckie - Godło Jakość Obsługi i Koronę Turystyki. Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto współpracować - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

W przekrojowym rankingu siły marki, w którym Sphinx konkurował z markami z wszystkich branż gospodarki, sieć zajęła 39 miejsce, a w przekrojowym rankingu najczęściej wybieranych marek, zajęła 50 lokatę.

Sfinks Polska zarządza obecnie 107 restauracjami, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami WOOK (segment casual dining).




Tagi:


Komentarze:

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2011-03-01 23:52 83.25.249.*]
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-11 17:48 213.108.13.*]
Byłam w tych lokalach trzy razy, ostnim tylko na kawie.
Panie faktycznie mogą się podniecać miłymi kelnerami, jednakże jeżeli chodzi o jedzenie to osobiście nie znoszę glutaminianu. Nie mam po co tam zaglądać mój mąż jest przystojny. Życzę państwu smacznego, a panią podniecających chwil. Hi hi hi
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 21:06 83.29.154.*]
nie wiem czy marka najmocniejsza, ale zapewne bardzo dobra. byłyśmy dziś tam z koleżanką (zreszta często tam bywamy-te spotkania w sphinxie są dla nas wrecz podniecające :) ) i jestesmy bardzo zadowolone z tamtejszego menu. dobre jedzenie za dobrą cene. poza tym mają ciekawe promocje,polecam odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 16:44 89.25.172.*]
Sphinx to dla wielu Polaków namiastka bogactwa- bo tam się można pokazać - obsłużą nas kelnerzy jak jakiś bogatych biznesmenów. a tak naprawdę to zwykły "obciach".
Jedzenie marne, bród,smród i ubóstwo no cóz czego można wymagać od samych facetów bo kobiet tam nie uświadczysz
Kuchnia niby arabska lub coś koło tego ale tak naprawdę to nic z tą kuchnia nie ma wspólnego.
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 15:18 83.21.94.*]
O ile zgodzę się z wysoką pozycją Sfinksa (często korzystam z usług restauracji Sfinksa w różnych miastach zawsze z zadowoleniem), o tyle niezrozumiałe jest dla mnie umieszczenie tak wysoko Open Finance. Z nieudanej współpracy z tą drugą wyniosłem jak najgorsze wrażenia. Skuszony ich reklamą (nr. 1), zdałem sie na ich pośrednictwo w kontaktach z bankami - niedość że mnie ,,wozili" przez pół roku, zebrali szereg poufnych dokumentów, to jeszcze na koniec je zagubili, każąc mi je ponownie kompletować.
Wysoce nieprofesjonalne działanie, żeby nie powiedzieć skandal!
odpowiedz »


Najnowsze:
Akcje sieci fast-foodowej tracą na wartości
W Warszawie otwarto nowy lokal gastronomiczny
Rozpoczynają się Światowe Dni Młodzieży
Piwowarstwo domowe zdobywa coraz większą popularność
Nicea odczuwa skutki zamachu
Kompania Piwowarska chce zacieśnić kontakt z restauratorami
Przedrostek Mc tylko dla McDonald`s
Bary fast food zapłacą wyższy podatek VAT?
Pracownicy warszawskiego lokalu strajkują
Znamy laureatów konkursu The World`s 50 Best Restaurants
Groźny incydent w sopockiej restauracji
Sphinx otworzył nową restaurację w Sopocie
Restaurator przyczynił się do śmierci klienta
Browary zmniejszają aktywność reklamową
Cydr zyskuje dużą popularność na polskim rynku
Expo Mazury gospodarzem`Mazury HoReCa festiwal smaków`
Burger King chce inwestować w Polsce
Sphinx otwiera lokal na wrocławskim dworcu
Przed nami 20. edycja Targów EuroGastro
Costa Coffee otwiera pierwszy lokal w Białymstoku
 
Starsze aktualności:
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną
Nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie
Nowy program lojalnościowy w kawiarniach coffeeheaven
Dziwny włamywacz
Wielka Brytania walczy z otyłością
Nie wszystkie lokale przejmują się zakazem palenia
Festiwal wina na Maderze
Restauracja na wodzie zaprasza na pokład
Dominium Pizza liczy zysk ze sprzedaży online
Hotele Scandic organizują konferencje w zgodzie z naturą
Gastronomia na obcasach
Kulinarny Puchar Polski na Gastro Trendy 2011
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Kolejny Małpi Biznes w Warszawie
Jedzenie online coraz popularniejsze
Kucharze dla dzieci w Afryce
Festiwal Oceanów w Lizbonie
Bary i restauracje nie są uczciwe wobec swoich klientów?

Zgłoś problem z tą stroną »


 Archiwum 2009 

Akcje sieci fast-foodowej tracą na wartości
W Warszawie otwarto nowy lokal gastronomiczny
Rozpoczynają się Światowe Dni Młodzieży
Piwowarstwo domowe zdobywa coraz większą popularność
Nicea odczuwa skutki zamachu

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij