Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Rzeczpospolita: Sphinx najmocniejszy w gastronomii

Sphinx zajął najwyższe miejsce spośród wszystkich firm z branży gastronomicznej w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii usługi. W klasyfikacji firm usługowych z różnych branż znalazł się na czwartym miejscu za portalem nasza-klasa.pl, Open Finance i Expanderem. Sphinx wyprzedził też inne polskie marki gastronomiczne w rankingu siły marki oraz w rankingu marek najczęściej wybieranych przez konsumentów. Klasyfikacja została przygotowana przez Rzeczpospolitą.

- Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości Polaków. Konsumenci lubią ją i chętnie korzystają z naszych usług. Ta pozytywna ocena jest dla nas bardzo ważna i utwierdza nas w przekonaniu, że obrana przez nas droga systematycznego podnoszenia jakości oraz uatrakcyjniania oferty jest właściwym kierunkiem, przynoszącym oczekiwane rezultaty. Tylko w ostatnich miesiącach otrzymaliśmy bowiem już dwa inne wyróżnienia konsumenckie - Godło Jakość Obsługi i Koronę Turystyki. Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto współpracować - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

W przekrojowym rankingu siły marki, w którym Sphinx konkurował z markami z wszystkich branż gospodarki, sieć zajęła 39 miejsce, a w przekrojowym rankingu najczęściej wybieranych marek, zajęła 50 lokatę.

Sfinks Polska zarządza obecnie 107 restauracjami, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami WOOK (segment casual dining).




Tagi:


Komentarze:

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2011-03-01 23:52 83.25.249.*]
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-11 17:48 213.108.13.*]
Byłam w tych lokalach trzy razy, ostnim tylko na kawie.
Panie faktycznie mogą się podniecać miłymi kelnerami, jednakże jeżeli chodzi o jedzenie to osobiście nie znoszę glutaminianu. Nie mam po co tam zaglądać mój mąż jest przystojny. Życzę państwu smacznego, a panią podniecających chwil. Hi hi hi
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 21:06 83.29.154.*]
nie wiem czy marka najmocniejsza, ale zapewne bardzo dobra. byłyśmy dziś tam z koleżanką (zreszta często tam bywamy-te spotkania w sphinxie są dla nas wrecz podniecające :) ) i jestesmy bardzo zadowolone z tamtejszego menu. dobre jedzenie za dobrą cene. poza tym mają ciekawe promocje,polecam odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 16:44 89.25.172.*]
Sphinx to dla wielu Polaków namiastka bogactwa- bo tam się można pokazać - obsłużą nas kelnerzy jak jakiś bogatych biznesmenów. a tak naprawdę to zwykły "obciach".
Jedzenie marne, bród,smród i ubóstwo no cóz czego można wymagać od samych facetów bo kobiet tam nie uświadczysz
Kuchnia niby arabska lub coś koło tego ale tak naprawdę to nic z tą kuchnia nie ma wspólnego.
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 15:18 83.21.94.*]
O ile zgodzę się z wysoką pozycją Sfinksa (często korzystam z usług restauracji Sfinksa w różnych miastach zawsze z zadowoleniem), o tyle niezrozumiałe jest dla mnie umieszczenie tak wysoko Open Finance. Z nieudanej współpracy z tą drugą wyniosłem jak najgorsze wrażenia. Skuszony ich reklamą (nr. 1), zdałem sie na ich pośrednictwo w kontaktach z bankami - niedość że mnie ,,wozili" przez pół roku, zebrali szereg poufnych dokumentów, to jeszcze na koniec je zagubili, każąc mi je ponownie kompletować.
Wysoce nieprofesjonalne działanie, żeby nie powiedzieć skandal!
odpowiedz »


Najnowsze:
Jak zapowiada się sezon jesienno-zimowy w branży winiarskiej?
PSPD: Browary kraftowe zwiększą udział w rynku
MSiT rozpoczyna program promujący polskie atrakcje turystyczne
Nowy konkurs na targach WorldHotel
Jak reklamują się browary?
Jakie wyniki zanotował AmRest?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?
Jakie wyniki osiągnął Sfinks Polska?
Piwowarstwo domowe zdobywa coraz większą popularność
Kompania Piwowarska chce zacieśnić kontakt z restauratorami
Przedrostek Mc tylko dla McDonald`s
Bary fast food zapłacą wyższy podatek VAT?
Pracownicy warszawskiego lokalu strajkują
Znamy laureatów konkursu The World`s 50 Best Restaurants
Groźny incydent w sopockiej restauracji
Sphinx otworzył nową restaurację w Sopocie
Restaurator przyczynił się do śmierci klienta
Browary zmniejszają aktywność reklamową
Cydr zyskuje dużą popularność na polskim rynku
Expo Mazury gospodarzem`Mazury HoReCa festiwal smaków`
 
Starsze aktualności:
Kuchnia Polska na francuskich salonach
Degustacja wina w Czechach
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Mex Polska sprzedał akcje za 10 mln
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną
Nowa kawiarnia Starbucks w Warszawie
Nowy program lojalnościowy w kawiarniach coffeeheaven
Dziwny włamywacz
Wielka Brytania walczy z otyłością
Nie wszystkie lokale przejmują się zakazem palenia
Festiwal wina na Maderze
Restauracja na wodzie zaprasza na pokład
Dominium Pizza liczy zysk ze sprzedaży online
Hotele Scandic organizują konferencje w zgodzie z naturą
Gastronomia na obcasach
Kulinarny Puchar Polski na Gastro Trendy 2011
Przed branżą turystyczną rozciąga się optymistyczna perspektywa?
Kolejny Małpi Biznes w Warszawie

Zgłoś problem z tą stroną »


Jak zapowiada się sezon jesienno-zimowy w branży winiarskiej?
PSPD: Browary kraftowe zwiększą udział w rynku
MSiT rozpoczyna program promujący polskie atrakcje turystyczne
Nowy konkurs na targach WorldHotel
Jak reklamują się browary?

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij