Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Kupię
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Rzeczpospolita: Sphinx najmocniejszy w gastronomii

Sphinx zajął najwyższe miejsce spośród wszystkich firm z branży gastronomicznej w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii usługi. W klasyfikacji firm usługowych z różnych branż znalazł się na czwartym miejscu za portalem nasza-klasa.pl, Open Finance i Expanderem. Sphinx wyprzedził też inne polskie marki gastronomiczne w rankingu siły marki oraz w rankingu marek najczęściej wybieranych przez konsumentów. Klasyfikacja została przygotowana przez Rzeczpospolitą.

- Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości Polaków. Konsumenci lubią ją i chętnie korzystają z naszych usług. Ta pozytywna ocena jest dla nas bardzo ważna i utwierdza nas w przekonaniu, że obrana przez nas droga systematycznego podnoszenia jakości oraz uatrakcyjniania oferty jest właściwym kierunkiem, przynoszącym oczekiwane rezultaty. Tylko w ostatnich miesiącach otrzymaliśmy bowiem już dwa inne wyróżnienia konsumenckie - Godło Jakość Obsługi i Koronę Turystyki. Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto współpracować - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

W przekrojowym rankingu siły marki, w którym Sphinx konkurował z markami z wszystkich branż gospodarki, sieć zajęła 39 miejsce, a w przekrojowym rankingu najczęściej wybieranych marek, zajęła 50 lokatę.

Sfinks Polska zarządza obecnie 107 restauracjami, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami WOOK (segment casual dining).




Tagi:


Komentarze:

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2011-03-01 23:52 83.25.249.*]
odpowiedz »

Rzeczpospolita: Sphinx najmocniejszy w gastronomii [2010-12-29 18:31 83.238.157.*]
w sklepach rozdają kupony rabatowe, a w restauracjach ich nie uwzględniają, żenada. Zapłaciłem normalnie, nie mam zdrowia się kłócić. Więcej tam nie pójdę zwłaszcza że jedzenie zimne i przynoszą inne potrawy niż się zamawia odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-11 17:48 213.108.13.*]
Byłam w tych lokalach trzy razy, ostnim tylko na kawie.
Panie faktycznie mogą się podniecać miłymi kelnerami, jednakże jeżeli chodzi o jedzenie to osobiście nie znoszę glutaminianu. Nie mam po co tam zaglądać mój mąż jest przystojny. Życzę państwu smacznego, a panią podniecających chwil. Hi hi hi
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 21:06 83.29.154.*]
nie wiem czy marka najmocniejsza, ale zapewne bardzo dobra. byłyśmy dziś tam z koleżanką (zreszta często tam bywamy-te spotkania w sphinxie są dla nas wrecz podniecające :) ) i jestesmy bardzo zadowolone z tamtejszego menu. dobre jedzenie za dobrą cene. poza tym mają ciekawe promocje,polecam odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 16:44 89.25.172.*]
Sphinx to dla wielu Polaków namiastka bogactwa- bo tam się można pokazać - obsłużą nas kelnerzy jak jakiś bogatych biznesmenów. a tak naprawdę to zwykły "obciach".
Jedzenie marne, bród,smród i ubóstwo no cóz czego można wymagać od samych facetów bo kobiet tam nie uświadczysz
Kuchnia niby arabska lub coś koło tego ale tak naprawdę to nic z tą kuchnia nie ma wspólnego.
odpowiedz »

Sphinx najmocniejszą polską marką gastronomiczną [2010-12-08 15:18 83.21.94.*]
O ile zgodzę się z wysoką pozycją Sfinksa (często korzystam z usług restauracji Sfinksa w różnych miastach zawsze z zadowoleniem), o tyle niezrozumiałe jest dla mnie umieszczenie tak wysoko Open Finance. Z nieudanej współpracy z tą drugą wyniosłem jak najgorsze wrażenia. Skuszony ich reklamą (nr. 1), zdałem sie na ich pośrednictwo w kontaktach z bankami - niedość że mnie ,,wozili" przez pół roku, zebrali szereg poufnych dokumentów, to jeszcze na koniec je zagubili, każąc mi je ponownie kompletować.
Wysoce nieprofesjonalne działanie, żeby nie powiedzieć skandal!
odpowiedz »


Najnowsze:
Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim
Rynek usług cateringowych dynamicznie rośnie
Sfinks Polska przejmie sieć pizzerii
Jakie świąteczne przysmaki jadają Chorwaci?
Wyrok w sprawie karmienia piersią w restauracji
Jak reklamowały się browary w trzecim kwartale
Sfinks negocjuje przejęcie sieci pizzerii
Znamy zwycięzców krajowych Mistrzostw Młodych Kucharzy
Ile zarobił Sfinks Polska w trzech kwartałach?
Praca w nadgodzinach - kto ma zbierać dowody?
Nowa sieć kawiarni wchodzi na polski rynek
Martini Polska nowym Członkiem ZP PRW
PSPD: Browary kraftowe zwiększą udział w rynku
Jak reklamują się browary?
Jakie wyniki zanotował AmRest?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?
 
Starsze aktualności:
McDonalds: tymczasowa restauracja
Drive - Thru Starbucks, czyli kawa dla zmotoryzowanych
Preferencje piwoszy
McDonalds zamyka restauracje
Hamburger z robalem
Niebieskie menu w Warszawie
Zamów pizzę przez iPhone`a
Niemcy drugą potęgą kulinarną w Europie
Czytelnicy Warsaw Insider ocenili stolicę
Wielki Finał Independent Flair League już w sobotę
Amrest wprowadza karty podarunkowe typu pre-paid
Nielegalna działalność byłego prezesa AmRest
Więcej lokali KFC i Pizza Hut
Kuchnia Polska na francuskich salonach
Degustacja wina w Czechach
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Mex Polska sprzedał akcje za 10 mln
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną

Zgłoś problem z tą stroną »


Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij