Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Kupię
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Nowa karta win w Jazz Bistro Group

Sieć restauracji Jazz Bistro Group wraz z dystrybutorem, Piwnicą Wybornych Win rozpoczyna pilotażowy projekt sprzedaży najlepszych gatunków win w atrakcyjnych cenach. Nowa karta win obowiązuje we wszystkich restauracjach sieci już od 1 października br.

- Poprzez wprowadzenie nowej karty win pragniemy zapoczątkować w Polsce europejski trend, a zarazem kulturę picia wina nie tylko w domach, ale także i przede wszystkim w restauracjach. Chcemy, aby restauracje Jazz Bistro stały się krainą winem płynącą, gdzie ludzie będą spędzać wieczory w miłej atmosferze, przy świetnej muzyce, w ciekawych wnętrzach, a co najważniejsze, przy najlepszych gatunkach win, których ceny zbliżyliśmy do tych, jakie nasi klienci musieliby zapłacić w sklepach winiarskich - powiedział Jacek Nikiel, współwłaściciel Jazz Bistro Group.

Jedną z nowości w karcie są chilijskie wina, m.in. Santa Digna Gewürztraminer, czyli soczyste wino o tropikalnym i esencjonalnym charakterze oraz Escudo Rojo, o zapachu kawy i czarnej porzeczki, powstałe w winnicy założonej przez Barona Philippe de Rothschild’a w Chile w 1997 r. Z win australijskich pojawia się m.in. Rosemount Diamond Pinot Noir, pochodzące z jednej z czołowych australijskich winiarni, o aromacie dzikich jagód, truskawek oraz przypraw i z delikatną nutą wanilii i tostów. Karta win została także wzbogacona o wina toskańskie, m.in. o Castello di Pomino, należące do rodziny Frescobaldi, która od ponad 700 lat zajmuje się uprawą winogron i produkcją win.




Tagi:

Najnowsze:
Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim
Rynek usług cateringowych dynamicznie rośnie
Sfinks Polska przejmie sieć pizzerii
Jakie świąteczne przysmaki jadają Chorwaci?
Wyrok w sprawie karmienia piersią w restauracji
Jak reklamowały się browary w trzecim kwartale
Sfinks negocjuje przejęcie sieci pizzerii
Znamy zwycięzców krajowych Mistrzostw Młodych Kucharzy
Ile zarobił Sfinks Polska w trzech kwartałach?
Praca w nadgodzinach - kto ma zbierać dowody?
Nowa sieć kawiarni wchodzi na polski rynek
Martini Polska nowym Członkiem ZP PRW
PSPD: Browary kraftowe zwiększą udział w rynku
Jak reklamują się browary?
Jakie wyniki zanotował AmRest?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?
 
Starsze aktualności:
McDonalds: tymczasowa restauracja
Drive - Thru Starbucks, czyli kawa dla zmotoryzowanych
Preferencje piwoszy
McDonalds zamyka restauracje
Hamburger z robalem
Niebieskie menu w Warszawie
Zamów pizzę przez iPhone`a
Niemcy drugą potęgą kulinarną w Europie
Czytelnicy Warsaw Insider ocenili stolicę
Wielki Finał Independent Flair League już w sobotę
Amrest wprowadza karty podarunkowe typu pre-paid
Nielegalna działalność byłego prezesa AmRest
Więcej lokali KFC i Pizza Hut
Kuchnia Polska na francuskich salonach
Degustacja wina w Czechach
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Mex Polska sprzedał akcje za 10 mln
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną

Zgłoś problem z tą stroną »


Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij