Serwis Informacjny Branży Turystycznej

Wyszukiwarka

» Dla turystów
» Szukam partnera
» Kupię
» Sprzedam
» Chcę wynająć
» Oddam w wynajem
» Dam pracę
» Dam staż
» Szkolenia
» Szukam pracy

Aktualności: wszystkie

Da Grasso wprowadza letnie zmiany w menu

Sieć pizzerii i restauracji Da Grasso wprowadza letnie, dietetyczne zmiany do menu swojego prestiżowego segmentu. W Restauracjach Da Grasso od czerwca dostępne są dwie nowe sałaty.

Restauracje Da Grasso to segment sieci, który oprócz pizzy, oferuje także przystawki, grillowane mięsa i ryby oraz makarony, zupy, a także szeroką gamę deserów i napojów. W skład menu restauracyjnego wchodzą również sałaty, podawane z chrupiącym i pieczywem czosnkowym. Poza siedmioma dotychczasowymi smakami, od czerwca w Restauracjach Da Grasso spróbować można także dwóch nowych smaków: Sałaty z Łososiem i Sałaty z Grillowanymi Warzywami.

Sałata z Łososiem to kompozycja trzech rodzajów sałat: lodowej, rukoli i roszponki, zroszona oliwą z oliwek i posypana grzankami ziołowo-czosnkowymi. Podawana jest z łososiem, oliwkami i kukurydzą. To wyrafinowana propozycja w sam raz na nadchodzące lato.

Z kolei druga z nowości w menu Restauracji Da Grasso to mieszkanka sałaty lodowej i roszponki z delikatnie grillowaną cukinią, brokułami i różnokolorową papryką, wzbogacona serem pleśniowym i kiełkami soi. Na koniec skropiona dressingiem jogurtowym. Ta smaczna kompozycja kruchej sałaty i grillowanych warzyw to propozycja idealna dla osób ceniących dania wegetariańskie.

Od czerwca tych i innych sałat można spróbować w 15 restauracjach sieci Da Grasso, zlokalizowanych na terenie całego kraju.




Tagi:

Najnowsze:
Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim
Rynek usług cateringowych dynamicznie rośnie
Sfinks Polska przejmie sieć pizzerii
Jakie świąteczne przysmaki jadają Chorwaci?
Wyrok w sprawie karmienia piersią w restauracji
Jak reklamowały się browary w trzecim kwartale
Sfinks negocjuje przejęcie sieci pizzerii
Znamy zwycięzców krajowych Mistrzostw Młodych Kucharzy
Ile zarobił Sfinks Polska w trzech kwartałach?
Praca w nadgodzinach - kto ma zbierać dowody?
Nowa sieć kawiarni wchodzi na polski rynek
Martini Polska nowym Członkiem ZP PRW
PSPD: Browary kraftowe zwiększą udział w rynku
Jak reklamują się browary?
Jakie wyniki zanotował AmRest?
Na co klienci zwracają uwagę przy wyborze restauracji?
 
Starsze aktualności:
McDonalds: tymczasowa restauracja
Drive - Thru Starbucks, czyli kawa dla zmotoryzowanych
Preferencje piwoszy
McDonalds zamyka restauracje
Hamburger z robalem
Niebieskie menu w Warszawie
Zamów pizzę przez iPhone`a
Niemcy drugą potęgą kulinarną w Europie
Czytelnicy Warsaw Insider ocenili stolicę
Wielki Finał Independent Flair League już w sobotę
Amrest wprowadza karty podarunkowe typu pre-paid
Nielegalna działalność byłego prezesa AmRest
Więcej lokali KFC i Pizza Hut
Kuchnia Polska na francuskich salonach
Degustacja wina w Czechach
Sphinx dostał Godło Jakości Obsługi
Mex Polska sprzedał akcje za 10 mln
Da Grasso zaprasza na weekend amerykański do Łodzi
Polacy chcą jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo
Krakowscy kelnerzy też pobiegną

Zgłoś problem z tą stroną »


ryba maślana
Szef Roku Żółtego Przewodnika Gault&Millau szkolił laureatów Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016
Polskie browary wśród najlepszych na świecie
Polska Rada Winiarstwa ustaliła priorytety na rok 2017
Zmieniają się preferencje Polaków w spożyciu alkoholu
McDonalds sprzedaje udziały na rynku chińskim

więcej »

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij